Backpacker alleen in Jakarta!

20 januari 2018 - Gambir, Indonesië

Zo, dat loopt even anders dan de planning was! De vlucht van Naomi werd zonder duidelijke reden geannuleerd. En ondanks de storm van donderdag vertrok ik wel netjes op schema. Naomi is met een ticket voor de volgende dag en dus een dikke streep door onze ontmoeting na 501 dagen gewoon een dagje langer in Australië. En ik zit midden in Jakarta in mijn uppie! Hoezo buiten mijn comfortzone? Ik vond het vliegen best meevallen achteraf. De bus in Jakarta, dat is pas een uitdaging. Thuisfront: ik ben niet kwijt denk ik, alleen soms een beetje WiFi loos. En de uitdaging is wel om nu het Airbnb te vinden in deze chaos van scooters, treinen, bussen en als ik die gevonden heb, dan de reis terug naar het vliegveld vinden. En dan dezelfde reis met Naomi maken terug naar de Airbnb voor een zeer kort slaapje want de trein is geboekt om 8.45 u morgenochtend: ik ben in ieder geval mooi op tijd zo een dag van te voren!

1. Hanneke:
    20 januari 2018
    Zooooo klinkt heftig! Fijn als je je meisje straks weer ziet, dat dan weer wel! 💞